RESUM D’UN MES

Quin desastre! Fa un mes que aquest blog no sap res de jo. M’ha enviat una carta certificada demanant que putes passava. Ja som aquí!

D’ençà del combat amb els rapers hi ha hagut unes quantes glosades, hem seguit amb el taller de gloses a Inca, és a dir, normal. Per destacar: em varen premiar a Inca amb els premis de maig que convoca l’OCB. Tot un gust, més que per jo per la glosa.

Ara, a finals de juny, ja comencen les festes per tot arreu i amb elles aniran desfilant els glosadors. Intentarem dur l’agenda al dia pels interessats.

Malgrat que no contesti els comentaris, els llegesc i agraesc tots. Ja ho veis, la vagueria em menja!

Salut i glosa!

Anuncis

Deixa un comentari

